הנחיות/מדיניות להחזרת מוצרים.


 

לאחר ביצוע עסקת הרכישה באתר, יישלח ללקוח לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר בעת ביצוע העסקה, מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש לפי חוק.

:ביטול עסקה ניתן לבצע בהתאם לתנאים שיפורטו להלן, ובאמצעות יצירת קשר עם החברה באחת מן הדרכים הבאות

  1. מילוי טופס ביטול עסקה באתר.
  2. בדואר אלקטרוני [email protected] 
  3. במוקד שירות הלקוחות 03-7419686.
  4. בחנות האתר בכתובת יהודה הנשיא 94 מרכז נחלת יצחק אלעד.
  • בהודעת הביטול יציין הלקוח את שמו, מספר תעודת הזהות ואת מספר ההזמנה (המצוין במסמך פרטי העסקה).
  • יש לוודא שלא עבור יותר מ-30 יום מקבלת החבילה, שלא נעשה במוצר כל שימוש שלא נפל בו שום פגם או נזק כמו כן, אריזת המוצר חייבת להיות בשלמותה,
  • [לא תתאפשר החזרת מוצרי חגים לאחר החג גם במידה ולא עברו 30 יום מרגע קבלת המוצר בהתאם לכתוב בתקנון האתר]
  • פריטים המוגדרים עדינים - משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה - ניתן להחזיר בחנוות בלבד, עד 30 יום מרגע קבלת החבילה או לוודא שיגיעו ללא נזק למחסן האתר בכתובת המצורפת לחבילה, חבילה שלא נארזה כראוי וניזוקה לא תזוכה.
  • מוצרים שהוחזרו ללא תיאום הנהלת האתר רשאית שלא לזכות תשלום על המוצר. 
  • ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד הגעת הפריט למחסן, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).
  •  בביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה - תהא רשאית החברה לנכות דמי ביטול בשיעור של יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.